Urgències a l'UCI

Bon dia, miri, és que sóc metge, però he vingut a Urgències perquè m'he intoxicat amb un medicament... Ah, molt bé, esperi aquí que li farem anàlisis i aviam què pot ser... Perdoni, torno a ser jo, el metge intoxicat... és que em trobo molt malament... Ah, molt bé, encara no tenim els resultats de les anàlisis... només han passat sis hores..., però digui'm, vostè que és metge, té alguna idea del que pot tenir? Home, ja li he dit que m'he intoxicat amb un medicament, potser m'haurien de fer més proves... Ah, molt bé, esperi aquí sis hores més que vaig a buscar els resultats de les anàlisis i a veure si en traiem l'entrellat... Perdoni, però és que m'estic morint... Sap què, com que no el veig gaire groc, encara, vagi cap a casa... això sí, si es troba pitjor torni cap aquí... És que ja és el segon cop que vinc...
Ja ho veuen. Com que personalment he pogut comprovar que la qualitat assistencial a l'Hospital General de Vic està garantida em preocupa un altre tema. Creuen que seria possible, ara que ja hi ha finançament, que Salut destinés uns quants euros a comprar ventiladors pels que han de passar l'estiu al centre de referència de la comarca? Així no caldria que la direcció de l'HGV passés més la vergonya d'haver d'aconsellar als malalts que se'l portin de casa. 


Publicat a EL 9 NOU, 17 de juliol de 2009

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada