Article de contenció

Ja els dic només de començar que aquest article em quedarà fluixot. I no serà perquè sí, no es pensin. És una decisió volguda i premeditada. Estic a l'espera que el director m'ofereixi un espai més ben situat i més extens on poder demostrar que sóc una articulista de primera divisió. I vostès ara deuran pensar que bé que han pagat 2 euros i 20 cèntims per aquestes pàgines; que mentre jo espero el meu brillant esdevenir, vostès es mereixen alguna cosa si més no decent... Doncs em sap greu, però he decidit aplicar a partir d'ara una política de contenció en els meus articles. Que em reservo, vaja...
De fet he de reconèixer que la idea brillant no és meva. M'he l'he copiat de la Regidoria de Cultura de Vic, que amb els ulls posats en la inauguració del nou complex cultural L'Atlàntida, prevista per al 2010, ha decidit parar màquines. Segons el regidor Xavier Solà han programat des d'ara i fins a finals d'any només aquelles activitats culturals "que per compromís eren ineludibles". Diuen que els espais provisionals no són els òptims i que és millor "no cremar més els ciutadans". Gràcies, però ja fa uns quants anys que la ballem. Des del 2002, quan l'aluminosi ens va corcar la primera Atlàntida per sempre més. Què ha canviat ara? La crisi, potser? Sort que el 2010 el tenim a la cantonada...


Publicat a EL 9 NOU, 25 de setembre de 2009

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada