El saben aquell que diu...

En aquest festival de l'humor que tenim muntat portava unes setmanes que no en rascava ni una: dèficits, IBI... A mi els acudits només m'agraden si els entenc i amb tants de números, jo que sóc de lletres, ja havia perdut l'esperança. Aquesta setmana, però, quasi que el que perdo és la mandíbula, de tant riure. Quan ja em pensava que el més gros que veuria seria una golejada al Camp Nou va i a l'arquebisbe de Tarragona li dóna per explicar-ne un de dones, homosexuals i comportaments adequats. Quin clàssic també. Poc original, però efectiu. S'ha de reconèixer que n'hi ha algun amb sotana que s'hi posa i ho broda. I quan amb prou feines m'havia recuperat arriben els valencians-no-culpables-d'acceptar-vestits-a-canvi-de-concedir-favors. Escoltant Camps parlar d'una "Espanya neta, positiva, gran i il.lusionada" m'han saltat les llàgrimes. Però la setmana ha estat brillant arreu. A Osona no ens podem queixar: hem sabut que a Calldetenes volien fer un pavelló propi d'un barri de 200.000 habitants sense haver pensat com pagar-lo. És un humor més fi, però Déu n'hi do... I ara m'hauran de perdonar, però me'n vaig a prendre un Almax que, no sé per què, tinc l'estómac ben remogut i només em venen que basques.

Publicat a EL 9 NOU, el 27 de gener de 2012


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada